Overige diensten
Niet alleen voor het inhuren van een notulist, maar ook voor andere diensten kunt u terecht bij BLOMzakelijk. Wij bieden professionele ondersteuning op het gebied van notuleren, secretariaat en receptie. Ontdek hoe onze diensten u kunnen helpen bij het efficiënt beheren van uw kantoor. Inhuren kan al vanaf enkele uren per week en zowel op locatie als online.

Secretariële ondersteuning
BLOMzakelijk biedt uw bedrijf tijdelijke ondersteuning bij administratieve taken, agendabeheer, mailverkeer, communicatie en meer. Komt u tijdelijk handen tekort of zoekt u een secretaresse voor een project? Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Tekstcorrectie
Focus op de inhoud en laat spelling en grammatica controleren door BLOMzakelijk.
We garanderen een foutloze, correcte Nederlandse spelling.
Denk aan teksten voor een website of social media, persberichten, nieuwsbrieven, maar ook aan het controleren van verslagen en scripties.


Receptie
Is uw vaste receptioniste tijdelijk afwezig, voor een dagje of voor een langere periode, dan kan BLOMzakelijk zorgen voor vervanging. Door jarenlange ervaring in het werken aan de receptie van een groot internationaal bedrijf, worden uw bezoekers gastvrij ontvangen in het Nederlands, Engels, Duits en/of Frans. Wij vinden klantvriendelijkheid en stressbestendigheid belangrijk in het uitvoeren van deze taak.
Neem nu contact op voor professionele ondersteuning!
Heeft u hulp nodig bij uw office management? Laat ons u helpen met onze uitgebreide diensten op het gebied van notuleren, secretariaat en receptie.